Like us on Facebook!

Haha I miss Lord Infamous

0
3


This was a post from him directed towards me a couple years ago .. Lmao

*****************************************************************************************

 

YOU PEOPLE NEED ME, YOU NEED SOMEONE TO POINT YOUR FUCKING FINGER AND SAY "THATS THE BAD GUY" WELL SAY GOODBYE TO THE BAD GUY!

DAVE YOU NEVER FUCKING TOLD ME TO MEET YOU INFRONT OF TOYS R' US, AND LISTEN BRUH... MY NIGGAS ARE MY NIGGAS BUT WHEN I GOT A WAITING LIST OF BITCHES WAITING TO FUCK ME AND I NEED AT LEAST 30 MINUTES TO RECHARGE BETWEEN FUCKS.. I FUCKING BITCHES INSTEAD OF FUCKIN WITH MY NIGS. BRUH.. DO YOU EVEN BENCH AT LEAST 500LBS? CUZ I DONT FUCKS WITH PHONEY BITCHES THAT CANT BENCH THAT SHIT FOR REPS... SOME BITCH NICKNAMED MY ABS "THE GREAT RIPPED VALLEY" TODAY, THE FUCK HAPPEND WITH YOU NIG?

ILL PUT IT LIKE THIS.. IF YOU DONT LIKE MY PECTITUDE, THEN FUCK OFF... IF YOU CAN HANDEL THIS LEVEL OF SHREDDOCITY AND SHOW ME HUMBALITY, THEN U CAN FUCKS WITH ME NIG.

PEACE OUT TO THE REST OF YOU BEECHES.. HOW MUCH KNOWLEDGE IN MY POCKET PHONEY BITCHES WANNA TEST?

davee420 Uploaded 09/03/2011
  • 875
  • 10
  • 0
  • Flag

COMMENTS

Top 5
Popular on 10/22/2009
awesome collection of funny basketball videos pictures galleries and gifs