Top
Advertisement

ماشین ظرفشویی صنعتی

uploads1637927055444-photo_2021-11-08_10

ماشین ظرفشویی صنعتی:

این ماشین های ظرفشویی غالباً در مکانهایی مانند سفره خانه هایی که تعداد ترافیک زیادی دارند و باید بتوانند در طی یک وعده از ظرف های مختلف غذا عبور کنند ، استفاده می شود.

به عنوان مثال ، شما احتمالاً ماشین ظرفشویی از نوع نوار نقاله را در بیمارستان ها ، دانشگاه ها ، مدارس و هتل ها مشاهده خواهید کرد.

مدل های نوار نقاله علاوه بر بزرگترین ماشین ظرفشویی تجاری ، گرانترین مدل نیز هستند. با این حال ، آنها قدرت بیشتری ، ظرفیت بیشتری دارند و می توانند بسیاری از ظروف را به سرعت تمیز کنند.

ماشین ظرفشویی تالار، ظرفشویی رستوران و فست فود:

این دستگاه مناسب تالار ها و ماشین ظرفشویی رستوران مناسب انواع آشپزخانه های صنعتی می باشد تا به بهترین شکل ممکن بدون اتلاف وقت و با سرعت فوق العاده بالا و بدون کوچکترین لک و کثیفی ظروف شما را شسته و خشک شده تحویل شما می دهد.

دستگاه ماشین ظرفشوییسورنکو ریل پر قدرتی دارد و قدرت موتور ریل برابر 0.18KW است و دیگر لوازم برقی دستگاه ظرفشویی صنعتی مارک LS کره است و با کیفیت بالایی ساخته شده است و دستگاهی کاملا با دوام است.

ماشین ظرفشویی سورنکو علاوه بر شستشوی دقیق و تمیز تمامی انواع ظرف ها آشپزخانه از جمله سینی، بشقاب، قاشق، چنگال، لیوان و  سیستم خشک کن هم دارد و این ویژگی باعث سرعت بخشیدن به کار ماشین ظرفشویی صنعتی و صرفه جویی در زمان می شود.

درجه حرارت:

می توانید از بین مدل های ظرفشویی تجاری با درجه حرارت بالا و پایین انتخاب کنید. مدل های با درجه حرارت بالا با استفاده از گرما ، با چرخه شستشو 180 درجه ، ظروف را سالم می کنند.

دستگاه های دمای پایین گرم نمی شوند و در عوض با استفاده از مواد شیمیایی ظروف را ضد عفونی می کنند.

ماشین های ظرفشویی با درجه حرارت بالا رایج ترین ماشین ها هستند ، اما لزوما بهتر از دیگری نیستند. مدل های دمای بالا گران ترند و انرژی بیشتری مصرف می کنند ، اما ظروف زودتر خشک می شوند و در هزینه مواد شیمیایی بهداشتی صرفه جویی خواهید کرد.

شستشو:

به محض بسته شدن درب ، بازوی شستشو به حالت زنده درآمده و داخل دستگاه را با آب و مواد شوینده غرق می کند. با باز شدن درب ، دستگاه دیگر متوقف می شود تا آشپزخانه دچار آبگرفتگی نشود. هنگامی که دستگاه بعد از این وقفه لحظه ای دوباره روشن شد ، بازوهای شستشو کار خود را تمام می کنند و بازوهای شستشو راه اندازی می شوند. آنها دستگاه را با آب تمیز پر می کنند و کف صابون را می شویند و تمیز کردن نهایی ظروف داخل آن را فراهم می کنند.

نتیجه:

همانطور که از این نمونه ها مشاهده می کنید ، ماشین آلات تجاری با استفاده از آب بسیار بیشتر و زمان بسیار کمتری نسبت به ماشین ظرفشویی عمومی که در خانه استفاده می شود نتایج تمیز کردن بسیار بیشتری دارند. ماشین های تجاری طوری طراحی شده اند که هر روز ساعت ها به صورت مکرر استفاده شوند.

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی:

قابلیت شستشو ۱۵۰۰ بشقاب در ساعت

جنس بدنه دستگاه از استیل نگیر استنلس میباشد

ظرفشویی دارای ابعادی به طول ۲۲۰ سانتی متر / عرض ۹۶ سانتی متر و ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر می باشد

مصرف آب دستگاه ۲۹۰ لیتر بر ساعت

مصرف گازی۵ متر مکعب بر ساعت می باشد

ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده :

بعد از استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی اولین ماشین ظرفشویی صنعتی پر استفاده در واقع همین ظرفشویی صنعتی ایستاده است زیرا هم در مکان های شلوغ و هم متوسط و هم کم مورد استفاده قرار می گیرد، ماشین ظرفشویی صنعتی متوسط ،ماشینظرفشویی صنعتی ایستادهدارای ظرفیت شستشو 1200 تکه ظرف کثیف در 1 ساعت را دارد و البته نیمه اتومات بودن ماشین ظرفشویی صنعتی باعث کاهش قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 می گردد و همین مسئله قیمت باعث افزایش محبوبیت ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده گردد و شما عزیزان می توانید قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی ایستاده را از تولید کننده ماشین ظرفشویی صنعتی یا سازنده آن دریافت کنید.

آیا در خصوص ماشین ظرفشویی صنعتی سوالی دارید؟

گروه تولیدی و صنعتی تجهیز گستر، تولید کننده و تامین کننده پیشرو ماشین ظرفشویی صنعتی و طراحی آشپزخانه صنعتی و تجهیزات آشپزخانه صنعتی است که راه حل های سفارشی را برای نیاز های مختلف مشتریان ارائه می دهد.

ماشین ظرفشویی صنعتی شرکت هلدینگ صنایع برتر، یک سرمایه گذاری عالی است. ماشین ظرفشویی صنعتی شرکت هلدینگ صنایع برتر با دوام و کاربردی است و در برابر شرایط شدید در هر شرایطی سازگار است و برای استفاده های صنعتی، خانگی و نهادی ایده آل است.

ماشین ظرفشویی صنعتی 1200 :

یکی از ماشین ظرفشویی صنعتی که در جهان در حال تولید می باشد درواقع ماشین ظرفشویی صنعتی نیمه اتومات می باشد که در مکان هایی با ظرفیت متوسط مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماشین ظرفشویی صنعتی معمولا دارای ظرفیتی بین 1000 تا 120 تکه در ساعت است که جزو ماشین ظرفشویی ها با ظرفیت متوسط شناخته می شود و از لحاظ عملکرد هم به عنوان ماشین ظرفشویی صنعتی نیمه اتومات می باشد. در واقع ماشین ظرفشویی صنعتی مدل هود تایپ به صورت ایستاده عمل میکند و اپراتور باید مدام درب ماشین ظرفشویی صنعتی را باز و بسته کند.

ماشین ظرفشویی صنعتی زیر نیمکت چیست؟

این ماشین ظرفشویی صنعتی زیر نیمکت که اغلب به عنوان لودر جلو شناخته می شود ، اغلب در بارها یا تجهیزات آشپزخانه صنعتی کوچکتر استفاده می شود. در مقایسه با ماشین ظرفشویی صنعتی که در خانه دارید ، چرخه شستشوی سریع تری دارند بنابراین شما یک ساعت یا بیشتر منتظر تمیز کردن ظرف های خود نیستید. با این حال آنها هر بار فقط یک رک را می شویند.

ماشین ظرفشویی صنعتی زیر نیمکت در مشاغلی مانند مراکز نگهداری از کودکان ، جایی که تجهیزات آشپزخانه صنعتی وجود دارد اما غذا با حجم زیاد تهیه نمی شود ، مفید است و بهداشت بسیار مهم است.

uploads1637927042019-photo_2021-08-31_09 

1. باقیمانده مواد غذایی را بردارید

همیشه قبل از قرار دادن ظرف در ماشین ظرفشویی صنعتی ، آنرا خراشیده ، با اسپری شستشو داده و تا حد ممکن مواد زائد را از ظرف خارج کنید. باقی ماندن بیش از حد مواد غذایی روی ظروف قبل از بارگیری ماشین ظرفشویی صنعتی می تواند منجر به گرفتگی در جت ها و فیلترهای شما شود.

2. از شوینده صحیح استفاده کنید

از ماده شوینده ای که سازنده ماشین ظرفشویی صنعتی توصیه می کند منحرف نشوید. ممکن است وسوسه انگیز باشد که وقتی می خواهید هزینه های صنعتی خود را کاهش دهید ، گزینه های ارزان تری را امتحان کنید ، اما این یکی از زمینه هایی است که می خواهید مطمئن شوید از دستورالعمل های سازنده پیروی می کنید.

از آنجا که ماشین ظرفشویی صنعتی احتمالاً هر روز استفاده می شود ، باید آن را نیز روزانه تمیز کنید. در اینجا مراحل لازم برای تمیز نگه داشتن ماشین ظرفشویی صنعتی ذکر شده است:

1. داخل را بشویید

داخل ماشین ظرفشویی صنعتی را بشویید. این کار را می توان با مواد شوینده و پارچه تمیز کننده و یا با استفاده از نازل اسپری برای شستشو با آب گرم انجام داد.

2. ماشین ظرفشویی صنعتی را تخلیه کنید

ماشین ظرفشویی صنعتی را تخلیه کرده و مخزن را خالی کنید. بعد از اینکه داخل ماشین ظرفشویی صنعتی را تمیز کردید ، باید اجازه دهید تا آب آن خارج شود و مخزن تخلیه شود. ماشین ظرفشویی را به مدت ده تا پانزده دقیقه باز بگذارید تا خنک شود.

3. نازل های اسپری را تمیز کنید

نازل های اسپری را تمیز کنید. استفاده از سرکه سفید به عنوان ماده تمیز کننده اطمینان حاصل می کند که آب سخت در نازل های شما جمع نمی شود.

4. فیلتر را خالی کنید

فیلتر را خالی کنید. فیلتر را با دست پاک کرده و از مواد پاک کننده برای تمیز کردن استفاده کنید.

5. دست و جت شستشو و شستشو را تمیز کنید

بازوها و جت های شستشو / آبکشی را با آب گرم تمیز کنید. با این کار سوراخ های آبی که با بقایای مواد غذایی مسدود شده اند پاک می شود. مطمئن شوید که قطعات را که برداشته و تمیز کرده اید ، تعویض کنید.

6. مواد شوینده خاموش

محفظه های مواد شوینده و وسایل شستشو را پر کنید یا مطمئن شوید که لوله های تغذیه کننده آزادانه کار می کنند. این اطمینان می دهد که ماشین ظرفشویی در چرخه بعدی آماده استفاده خواهد بود.

7. هوا خاموش شود

مرحله آخر این است که ماشین ظرفشویی صنعتی را باز بگذارید تا گردش هوا و جلوگیری از تجمع باکتری ها امکان پذیر شود.

آیا نگران مسدود شدن ماشین ظرفشویی صنعتی نیستید؟

جوشوا هنزل ، مدیر تجارت و تعمیر لوازم خانگی در ملبورن ، می گوید: اگر به درستی تراش ندهید ، خطر مسدود شدن باقی مانده مواد غذایی در ماشین ظرفشویی صنعتی وجود دارد.

او می گوید با کمال تعجب ، خطر بروز این اتفاق با مدل جدیدتری از ماشین ظرفشویی صنعتی بیشتر است.

برخی از ماشین ظرفشویی صنعتی جدید تمایل به گرفتن پمپ های مسدود شده دارند زیرا پمپ ها به اندازه بعضی از ماشین های ظرفشویی صنعتی قدیمی قدرت ندارند.

برای تمیز کردن و رفع گرفتگی از سرکه استفاده کنید.

اگر انباشتگی فشرده و گوجه فرنگی در ماشین ظرفشویی صنعتی ناشی از رسوبات غذا و آب سخت - جزئی باشد ، اغلب می توانید با اجرای یک چرخه سرکه ، وضعیت را برطرف کنید. کافی است سه فنجان سرکه سفید را در کف ماشین ظرفشویی صنعتی خالی بریزید و طولانی ترین چرخه را انتخاب کنید. سرکه تجمع مواد معدنی سبک را حل می کند و توده را از سوراخ های بازوی اسپری پاک می کند. همچنین چربی باقی مانده را از دیوارهای داخلی پاک می کند تا ظروف تمیزتر و بوی بهتری داشته باشند.

دمای آب را افزایش دهید.

آب داغ برای حل شدن ذرات غذا حیاتی است ، بنابراین برخی از ماشین ظرفشویی صنعتی توانایی گرم کردن آب را تا دمای ایده آل دارند. اگر ماشین ظرفشویی صنعتی این ویژگی را ندارد ، دمای آب گرمکن را حداقل به 120 درجه افزایش دهید. علاوه بر این ، قبل از شروع بار ، آب داغ سینک آشپزخانه را به مدت یک دقیقه بچرخانید تا مطمئن شوید فقط آب گرم وارد دستگاه می شود.

شیر ورودی ماشین ظرفشویی صنعتی را تعویض کنید.

اگر حتی پس از اتمام عیب یابی ماشین ظرفشویی صنعتی ظرف ها را تمیز نمی کند ، شیر ورودی که اجازه می دهد آب به داخل ماشین ظرفشویی صنعتی سرازیر شود - خراب می شود. صدای چکش در حین یک چرخه نشان دهنده مشکل است. در این مرحله ، بسیاری از صاحبان خانه ترجیح می دهند با یک تکنسین تماس بگیرند ، اما اگر از نوع DIY هستید ، به دفترچه راهنمای مالک خود مراجعه کنید. این شیر جایگزین مورد نیاز برای سفارش را نشان می دهد و ممکن است دستورالعمل هایی در مورد نحوه تعویض شیر قدیمی ارائه دهد.

قبل از بارگیری آبکشی کنید.

یکی از ماشین ظرفشویی صنعتی دوباره خوب تمیز می شود ، از چند راهکار ساده برای حفظ شکل آن در سطح بالا استفاده کنید. اول ، به یاد داشته باشید که ماشین ظرفشویی صنعتی زباله نیست. بسیاری از مدلهای جدیدتر امروزی (اگر برچسب خود تمیز کردن بر روی آنها زده شود) حاوی ماشین های تراشنده هستند که شبیه به دفع زباله هستند اما فقط برای حمل تکه های کوچک غذای نرم طراحی شده اند. اگر ظروف یا ماهیتابه های حاوی رسوبات غذایی بزرگ یا سخت در ماشین ظرفشویی صنعتی بارگذاری شوند ، بقایای آن می تواند ماشین تراش کوچک را تحت تأثیر قرار دهد و رسوبی روی بشقاب ها و لیوان ها بگذارد. بهترین تمرین؟ غذای باقیمانده را دور بریزید و سپس ظروف را زیر آب گرم بشویید تا تکه های بزرگ قبل از بارگیری برداشته شوند.

فیلتر را تمیز کنید.

اگر ماشین ظرفشویی صنعتی تمیز نمی شود ، به احتمال زیاد دارای یک فیلتر دستی است که برای به دام انداختن بقایای مواد غذایی طراحی شده است. وقتی فیلتر مسدود می شود ، ماشین ظرفشویی صنعتی به گردش مجدد آب کثیف ادامه می دهد و در نتیجه تکه های کوچکی از غذای گیر کرده و ظروف بوی بالقوه به وجود می آید. فیلتر در انتهای دستگاه قرار دارد و معمولاً توسط یک درپوش پیچ و تاب یا بسته شده پوشانده شده است. درپوش را بردارید و سپس فیلتر را بیرون بیاورید. آن را یک شب در سرکه خیس کنید تا رسوبات شل شود و سپس آن را با یک مسواک قدیمی مالش دهید. برای بهترین نتیجه ، فیلتر را هر یک یا دو ماه تمیز کنید.

uploads1637927003455-photo_2021-08-31_09

0
Ratings
  • 5 Views
  • 0 Comments
  • 0 Favorites
  • Flag
  • Flip
  • Pin It
Categories: Ftw

0 Comments

  • Advertisement